6月19日百感交集的一天
呢種感覺係由前一晚起,一朝早便知不妙,因為我個女黎唔到,同埋佢屋企炒大獲!一個上午一個下午,電話一個一個的來,message一個一個的來!有好消息有唔好消息!不過我都預左,其實今天的心情一直都維持係好底沉狀態!中午時段更好唔開心到想哭!或者是自己想得太多,要求太多,貪心太多,唔滿足!我應該好滿足因為有你地每一個!但或者因為只有我一個人,所以仍會感到寂寞!最好最好既朋友卻不在身邊(只有遠方的你一個)。更慘的事我不說了,心酸了!

多謝momo
多謝陳小
多謝小彤, alex
多謝祥仔, chuchu, loma, alan, ano, altus, v仔, mingfai, baba, german, key, ada, hoilam, ray, loali, michael, MOMO, fung, miss wong, 兩位傑傑, janet, jo, chikit, eva, polly, andrew
仲有多謝不能抽空出席既,lala, 樹熊, 肥仔圓, 小雲, 芷華
|