仲有3日!
Dear ZIP
好開心今日收到今年第一份既生日禮物!多謝你呀!我真係無用呀,你生日既時候我有諗過買咩俾你,但又驚會寄失,又唔敢買d太大件或者太名貴既野,等你番黎之后,同你食餐好既補番數啦,好嗎?仲有呀,話你知丫,我以家個cell好好呀!如果你都係度就好啦!以家好慘呀,夜左就無人陪到我啦,以前無論幾夜你都會陪我呢度去個度去!以家無lu,唯有自己一個人啦!
我以家個cell真係好好ga!有好多高大威猛既弟兄,個個都差不多高我成個頭,所以成日講野都要台起個頭,有d辛苦,哈哈!
我仲記得有一次崇拜完左之后,唔知點解個日無姊妹得番我一個,問緊大家去邊度食飯既時候,一班弟兄圍埋黎,完全係可以遮過我,估都估唔到,哈哈,個種感覺都幾好笑!不過佢地真係太高了,我都係鐘意同d高半個頭既講野多d!今年好在有希彤係度,我先過得好點!佢都係同我同月同日生ga,識左佢都有6年啦,佢係一個好好既女仔,同埋佢好叻,如果我可以有佢一半咁叻就好啦!
如果你summer返黎記得搵我呀!等你!polpol又話6月10日返hk,但都未見過佢online,都唔知佢去左邊度!
|