仲有5日
好開心呀,因為佢個日都會到呀!初時都唔係好大期望,無諗過佢會黎呀!我真係好想同佢影張單人照呀!一張已經好夠!
因為我唔知道仲有無機會再同佢影相呀!因為好難先見到一次見!
你要俾心機工作呀,雖然慢就慢d,不過你真係要努力做到最好呀!yeah!