澳門之旅

好開心!終於又再有機會大家一齊去玩了,仲要係兩日一夜呀!星期五大家放工后就即刻搭船過海...呵呵呵...做d咩,緊係搵番d旅費啦!到左之后好在有巢巢招帶路同收留。
食完晚飯后,就返左屋企睇波,之后3點鐘同陳小落左街行,原本想去的地方太遠了,都唔知點去好,最后去左另一個地方,個度好舒服係海旁。一邊聽歌一邊吹下風一邊訓下!但望住個天,個天成日閃電,感覺就差左少少!坐左一個鐘左右就返去訓!
訓到朝早9點幾就開始新一日的行程,先去食早餐,雖然天氣好好,但真係好熱,跟住過左大三巴好急咁影左d相就要閃!再到消防博物館參觀!原來諗住可以搭的的呢度去個度去,但行左好耐都無,佢地都有d不耐煩,我都唔想ga,個度條條街都係細街,根本就無車,幾經辛苦之后搵到巴士搭去漁人碼頭!
漁人碼頭真係好靚呀,但天氣真係好熱,已經好努力影好多相,我真係唔怕晒唔怕熱,但d弟兄就叫救命,佢地話攞苦黎辛,我真係好唔開心,未去之前幾日都落雨根本預計唔到天氣會係點!我真係好鐘意呢d天氣不過涼少少會好d無咁dry!個度真係好靚ga,影左好多相!食完lunch之后就過去氹仔食豬扒包,但又有人出聲啦,我真係好唔開心!黎澳門食豬扒包就一定要。呢d說話咩mood都無晒,好無奈!食完之后無辦法了,原來仲想去主教山,但睇見佢地咁最后都係無去到!返左屋企,等到天黑再去食晚飯再到大三巴議亨影相就要搭船走lu!
咁樣就過左一個假期了,跟住要等到10月先再有假期!但總括黎講呢個旅程都算開心,但個句說話就記到今日,會有陰影ga!
|