今日RGC去睇戲,但最想睇的那個人來不到,今天放左半日假,無聊的我做了些無聊的事,去左唱LUNCH K,都好FREE丫,估唔到以家有紅酒飲,愛飲紅酒的我當然唔會放過啦!飲左一杯!邊唱邊飲!
走既時候好眼訓,但要去買CELL員份生日禮物,跟住去左聖安得烈再去基道再去信心,最后都買唔到,只係睇中左一個CD!星期六再努力啦!
行下行下已經6點,佢地一個一個咁出到黎了!每一次我地都係無聊咁傾下行下,時間永遠磨不完。今晚發現某人有耐煩既現象,而且唔只一人。大家既心開始散,可能大家真係好忙好累!但我地都會珍惜!盼望我可以為你們做更多!
發覺每次同毛毛一齊佢都會令我可以扣想好多無聊野大笑一餐!多謝妳!因為我真係好耐都無咁開心咁笑!
每一天也是你!
但今晚套戲真係超級無聊開頭還可以接受,但個結尾好唔得!但都可以笑足全場!
以家既我已經唔再鐘意睇恐怖片,因為現實生活中已經有好多恐怖既事!以家既我只會睇笑片同愛情片同劇情片!
|