最近分別都有兩個組員失戀,拍左唔多唔少都有年幾時間,見到佢地都可以面對同接受呢個係事實,心都定點!
我只能夠為佢地做既就係祈禱,求神幫助安慰他們的心!希望佢地早日可以搵到一個合神心意既對象!
隔左一星期見番你,心情好難去形容........guest真的不好!