8月23日全餐
呢一天我亞頭都仲係放緊假不過係最后一日,最后我都要6點45分先走得,跟住就一個人返祈禱會,返祈禱會之前我做左樣野,呢一世人都估唔到自己會做d咁既野,我鼓起最大勇氣咁打左俾佢,古語有云"無事不登三寶殿",我就係咁啦!佢好詳細咁講我知要d咩要d咩,問左d問題睇下適唔適合!最后都無問題,原來佢做到下星期三,個一刻我會覺得係上帝安排!讓我得釋放,呢晚的祈禱會我好開心,真係好開心!今年係我第二次返祈禱會,第一次係因為佢而第二次係因為佢!多謝你地,我先會有得著。
祈禱會完左之后就去左廣華驗血,驗全餐,雖然唔知有d咩,哈哈!好緊張呀,手都出晒汗,因為我真係好耐無吉過針,開頭佢話見唔到我d血管,幾驚會吉幾次,好在佢有經驗,一次就ok,吉落去個野都幾痛ga!好快就抽左一支成支筆咁多既血。唔知我會有d咩暗病呢?哈哈!
跟住我地兩個去左女人街側邊d舖頭食飯,食鐵板燒,坐底之后竟然見到吳浩康同佢d朋友,一行6人5男1女!個度隨左佢好樣d,佢無個friend係掂,我指個樣,佢地不停咁講野,全場都係佢地d聲音,佢係呢段時間俾我既感覺係..............動作行為似小朋友!今晚呢餐食左102.5,都唔平,食既野又唔可以話好ok!都係普通野,唔值!...我唔會再去。
之后去左買禮物雖然時間已經係晚上10時多近11時,我地都去左逛一逛,竟然係街上遇上佢,係身邊擦過,佢應該見唔到我,望住佢背影同埋係佢隔離的一個人,我竟然係度諗,點解隔離個個唔係我!做左一個月既朋友,咁就無左!
|