識左你咁多年,今年係第一年同你慶祝生日,不過都唔算係慶祝,食飯同睇戲!
早一晚約你心情都15/16,約你好定唔理你好,你有好多說話我唔知係暗語定係有其他意思,
還是我想得太多,同你傾偈,有時你d說話會講到好好聽,但有時又會好難聽!
我真係唔係好明你有時對我好好,但有時對我既態度係差到貼地,到底你想點?
忽冷忽熱既態度我真係好難去適應!有時真係好想問清楚你但......