今日犯罪小組終於第一次正正式式搞屬靈活動!就係受苦節筵席!感謝主,今天有8人出席,讓我地呢一班成日被應為只會吃喝玩樂既人都有另一面!
其實我地都很喜歡屬靈活動,只不過呢個世界太多野吸引住我地,今天大家都感覺好好,好容易就會見到咩叫合一相愛,
只要一個電話只要有時間大家就會走埋一齊,不分你我什麼事都願意去做!呢一個小組係主帝賜給我地的!
很期待我們將來一個真真正正的小組,大家都有事奉既心,所以都要等多幾年大家先可以走在一起!
不過我覺得現在已經好好!因為最少可以分享大家自己小組問題或其他事!