2月26日
這一天是我助導將會踏入人生的另一個階段,這天他們結婚,真係好開心見到新娘子她的笑容真的很吸引!
一大早我便打扮一番,如果唔係呢D日子我係唔會特別去打扮,崇拜后好快要食LUNCH因為好早要返到永光預備,
見到一對新人好幸福的樣子,真係會令到身體既人羨慕!可以話係郎才女貌或者女才郎貌,因為佢地係香港每一間大學都讀過了。
一直保持笑容既新娘子因為佢真係好開心,反而新郎哥卻好正經或者佢好緊張!
今天有很多已沒有返教會的弟兄姊妹都番黎祝福呢對新人,感謝主!
發現好耐無見的一位姊妹她的樣貌很似何韻詩,我望了她很久很久,真係好似,點解可以咁似,真係唔知點解!
開心的一天很快就過去了,祝福一對新人生活幸福美滿!
|