新年快樂!
實在是玩得太盡情了!眼訓係最大問題。年初二到了別家玩,先是到沙田食lunch再搭馬鐵,便到別家,
大家不論什麼,已當這裡是一家了,感謝上帝給我們一個這麼特別的家,有安的家,有愛的家,有笑的家,沒有分彼此的家!
沒有不能說之話題的家!總之就是主內一家!玩到晚便出去睇"霍元甲"呢套戲唔講得上好好睇,但真係真功夫!
有d戲都想睇,但唔知有咩人可以陪我呢?看戲后,大家又回去做同一件事,什麼叫通宵達旦,大家都不願去睡!
直至早上才肯去睡。之後還去喝早茶,茶后大家便回家大睡!最估唔到既係,我竟然仲有精神同你去買外套!
無諗過,係你悶的時候會找我,估唔到既係你個個都識,有機會就成為我地既組員啦!亦無諗過仲有其他野!以為過左去既就無!
兩天的年假開開心心的就過了!
|