呢幾日百佳不停咁圍繞著我不肯走,真係好難受,幾乎每一分每一秒百佳都係我身邊,只有午飯時候先可以休息下。
點解我會過著呢些生活,舒舒服服既就唔做,知死未!好快就過年,大家應該開開心心咁過,但我就....
真係日日做到無停手無停手!
姐姐今晚返左黎啦,朝早無得懶床了,因為我遲起佢就會遲到,但我真係好眼訓ma!
今晚又同飯聚一齊食飯,雖然我無返祈禱會,不過都好開心了!黎緊都有好多活動,大家要多多支持呀!
聽日一定要做晒d呀,如果唔係星期五就唔可同屋企人食團年飯呀!