估唔到第二晚又同你一齊食晚飯,真係好開心ga,因為多左一個好朋友,對住你咩都可以講,
因為你既回應往往係我意想之外,令我得著很多,但始終認識你不夠早,有好多野都唔能同佢地一樣。
今晚突然知道左佢同你一齊,真係有d唔開心ga!
唔知點解你對我d態度好似好唔鐘意!講多兩句都嚴晒你時間!或者仲有調到個台啦!
今晚無去考試呀,我都係公司諗左好耐最后都係無去到!唉!....無用呀你!
你要努力d啦,人地都講到開口,但如果係你講或者仲會好d!