尋日成個人散晒,訓左一晚,第二朝起身返崇拜!之後有史家祈禱會,跟住第一次去樂富間元氣食lunch,發現無鰻魚食呀!
唯有食其他野啦!之后就史家慶典!今年個主席叫peter pan,佢真係一流既主持,大家都好開心,佢可以搞到個氣氛好好!
如果我有佢一半咁既口才就好啦!
之后去左銅鑼灣同人配眼鏡,再一齊食"羽"壽司,不過呢間都係麻麻,點解自己咁傻,兩餐都食日本野仲要係壽司!
不過都算坐得幾舒服啦!之後又去左尖咀paris cafe 同佢地飲野傾下偈,識左咁耐都係第一次咁樣坐係度飲野吹水,
如果今晚得我地兩個唔知係咪都會係咁呢?不過今晚都好開心呀!希望有機會可以去其他地方試好食既野啦同你地!
|