星期三放假后第一天返工,好在今天我亞頭放假,如果唔係又返唔到學,所以我都早左走!聽小一堂就唔知講咩! 放學后去左食煲仔飯,我好鐘意去個度食,因為佢煲d飯剛剛好又有飯蕉tim,又唔太貴都係無得頂,又唔多人,又有電視睇,坐幾耐都得,真係好enjoy!差不多走的時候,突然有人大叫,原來有隻大mouse好似一隻普通size既cat咁,不過就肥好多!