尋晚成兩點幾先訓,今朝又俾姐姐嘈醒!個頭好痛呀!一起身就諗有d咩未做,返到公司要做咩,其實星期日我已經記得星期六流左d咩未做,我就知慘啦!壓力越黎越大啦!
今日應該係今晚成10點先走,仲諗住可以準時返屋企睇鄭衣面tim,個腦一日未停過,又肚餓好在有d朱古力頂下,聽朝又要見客晨咁早,一個月見左3個客,係我有生之年第一次同外國人相處得最多既時間!自己英文唔好所以坐係佢地隔離真係好驚ga!聽我無問題,要我講就真係唔得啦!坐係一邊mark note la!月頭見完客d野做到以家都未做晒呀!都唔知點死!
唉!仲要買christmas gift 呀!都無時間,咁可以點呀!好煩呀!好燥呀!
好唔想你離開我呀,我真係好擔心你ga,無論點你永遠都會係我最好既密友,係我最開心同最唔開心既時候我都會諗起你!
|