今日太好了,因為等到2點幾先見客,第一次見佢地,原來jessica係咁靚女ga,好似d model咁,而cecilia就大左d,咁另外仲有個新人叫anna,佢係韓國人黎ga!都好nice ga!今日兩個幾鐘就見完,但都要成10點先收工,我真係做到好累了,d野好似做極都做唔晒咁!
仲有3日就放假啦!
聽日公司開party去洲際食buffet呀,我之前都未去過ga,真係好開心!
星期六去佈佳音,希望大家都開開心心啦!