今日星期六正常可以好早放工,但今日係例外做到成5點,都未做晒,但因為要去睇戲,所以都要走了!
今日同佢地睇左"king kong",原來成3個鐘ga,本來帶著一個疲累的身俱睇戲正常係會訓著,但都有例外,之前以為3個鐘一定有悶場啦,但出奇地,每一個情節都好緊湊ga!呢套戲我會俾89分啦,最少就係無悶場,我無釣魚,不知幾投入由好累睇睇下都唔記得!最慘既係個結局呀,真係好感人!成套戲一邊就好似d連續劇咁,有恐龍,有kingkong,仲有異型既野,又有野人喎,真係幾豐富ga!都值得一睇!
睇完戲之后收到姐姐的電話話灣仔有暴動,真係好擔心你ga,即刻走去附近搵電視,總算平平安安!你要小心呀!
大家記住27號既約會啦!
|