今天小組玩UNO,係一副HELLO KITTY既UNO,其實我好想要一副SNOOPY既UNO,如果有人送俾我就好啦!
不過香港無得賣,台灣就有,係美國貨但中國製!你地睇下係咪好靚呢?真係好靚GA!
如果可以擁有一副你話會幾開心!如果聖誕節收到呢份禮物,你地話有機開心!所有唔開心既野都會唔記得晒GA!
如果聖誕節收唔到呢份禮物,希望係將來既新年呀、復活節呀、勞動節呀、兒童節呀、生日呀、中秋節呀等等等等都可以收到啦!
我真係好想要GA!

http://www.snpkingshop.com.tw/product.asp?pid=2244
呢個網址就有詳仔資料!
今年所有領匯商場,都用SNOOPY做主題,真係好興奮GA!樂富中心對出聖誕裝飾花展真係好靚,但16號先開放!
到時要影多D相呀!YEAH!!!
|