之前裝修, 搬左去一間有衞視台睇既新屋,之后每一晚都會好準時10點半返屋企,如果去街的話!因為我要睇"康熙來了",呢個節目真係唔睇唔得,兩位主持人每一晚都會邀請一位嘉賓傾偈,到以家為止,最好笑既一集就係"小豬"羅志祥,佢真係好搞笑 ,佢扮周董d行為,神色各樣都好似,仲有扮郭富城都好勁 !成集都笑唔停,小小你好快就有得睇!但搬返黎之后都已經無睇,因為無得睇,所以就dl。