今日都係做到唔停,又唔夠訓,但又要用腦喎!本來今晚都想做夜d,但yy生日所以要走!
今晚很不幸大家竟然會遇上香港以家少有既事情,就係服務態度差!我地去左"元綠"係尖咀新港中心地牢個間,大家以后先萬不要去,諗住食餐飯開開心心,但佢地d服務令我地唔開心囉!叫佢俾幾隻碟我地用黎放bd cake食,都要睇佢地面色!我地係消費者點解總有d咁既對待!
最慘既係陳小,個度d服務員唔小心倒左d豉油係佢件shirt度,咁d豉油漬唔即刻洗就等於垃圾!之后我地見到佢將件衫放埋一邊唔理,等聽日先拎去洗,件衫仲點要丫!sorry呀小小,總之叫佢即刻陪錢買過件好過啦!真係蠢左!放心啦,我地一定會同你去拎番個公道!
|