今朝起床好驚喜呀,姐姐放低左兩隻mcdonald既snoopy俾我呀!一早就好開心!
尋日開始有d感冒既象徵,即係飲左一杯傷風感冒熱飲,因為屋企無藥食!
第2朝起床病情並沒有嚴重,返崇拜前去左萬靈買特強傷風感冒藥食,維持今天既精神!
整天都覺得好熱,忽冷忽熱咁,總算無咩事。
今天家偉hold cell,分享左以下問題:
1. 想擁有既野
2. 唔想擁有既野
3. 你好想好似cell入面邊一個既一d野
輝輝:1. 肌肉, 2.高度, 3. cell:人氣
chuchu:1. loma既高度, 2.奇視, 3. (唔記得左)
祥仔:1. 双眼皮, 2. 單眼皮, 3. 好似leader咁有自己一間屋
loma:1.有肌肉 2.無肚腩 3.輝輝既高度
水滾:1.一份任何時間上班/下班, 人工高既工, 2.唔想煩惱, 3. baba既能幹
家偉:1.一個幸福既家, 2.好似係高度, 3.水滾既承擔感
shirley:1.一個幸福既家, 唔好既time management skills, 3. 水滾及leader對小組既承擔
之後大家再玩7級豬,輸左既家偉要look草地!

之後大家又去左大禮堂影相!咁就過左一天了!
返到屋企好累,好快就進入睡眠狀態!因為真係好疲累無論係心靈及身靈!

今晚晚飯食左媽媽好耐無整既豉油雞,YEAH!!!

|