今早返崇拜等車時遇到alan同jennifer,因為我要上6樓如果唔早d返到去就好難上到去,本來都有小巴搭,但唔知點解等左兩格都full實在係太過份了,最后就搭了的士,很gentleman的弟兄同我share的士費!haha

今日無開cell,我啦,chuchu, loma,希彤去左唱lunch K!之后就返左永光點名!
今日好想shopping既我,竟然一樣野都買唔到呢!真係唔知買咩好,今天唔買,我就真係無時間買了,黎緊呢個星期我相信都要ot到唔知幾點!星期二同四都要見客,但星期三要返學!很煩呀!

今日聽到個消息,佢要唔知去邊度,到底你要去邊呀,可以話我知嗎?

今日發現原來自己個心係咁諗,以家好多時都由自己個心去做一d野,係唔鐘意就唔鐘意!因為個心真係唔開心!我都阻止唔到自己咁樣做,今日見到有個cell係度影cell相,我覺得真係好可惜以家搞到咁,真係唔好受!好想有你係我身邊呀!好累好累既時候如果有你係度,我會開心好多呢!
呢幾日很感恩,阿sir都好平安!

|