終於有時間寫日記,尋日好開心可以早放,但都ot左一陣先走!尋日已經買左禮物啦,都做左好多野,雖然時間得3小時唔係好夠用,但係shop close之前都買到野,yeah!!!一袋二袋咁拎番屋企!
留夜整左d野,希望d cell員喜歡啦,因為實在太急,整既時間唔夠,我已經好努力ga la!大家等我呀!
知道你番左黎香港,但你星期六又走,想俾野你都唔得tim,你要努力溫書考好個試呀!
rachel病左,希望佢快d好番,聽日一齊開party la!預祝你見工成功呀!