平安夜,唔使返工,早一晚因為睇開朗少女,所以好夜先訓!
但第二朝因為要返舊公司開party所以要早起,要幫大家去拎食物!今年都有叫稻香既龍蝦伊面,真係好開心呀!
因為係呢度先最好味!食晒成個都無問題呀!仲抽到二百蚊現金!YEAH!
之后去左行街,買左少少野,都算有收獲!六點幾去食飯因為7點要佈佳音!haha!奇怪既事就係7點鐘發生左!去度竟然得小貓5,6隻,初時話7點集合,點知7點半8點先開始!但我地就個個都好準時咁到左啦!大家一直唱一直唱中間無休息時間真係好累,企到傻左咁!完結后聲都變埋!因為第二日要返崇拜所以大家好早返屋企休息!

|