唉...........一起身已經係兩點幾,訓死左,尋晚姐姐俾左部NDS我玩,一玩之下就4點,出事啦!
見到今日咁好太陽,真係浪費晒!好想好想去沙灘玩呀,今個夏天仲未做下水禮!
今日好想好想出去行下,但都唔知去邊好!
尋日成CELL去左小欖BBQ,係旺角郎豪坊后面有小巴直達16一位,20分鐘內到(超快)。
兩點半左右入場,個度環境都唔錯呀,值得推介,每人只係80包所以有野,入場有支水送,之后仲有兩款野飲送!
唔試過唔知道,原來用法包黎BBQ都好好味GA,仲好味過用方包!
燒到5點左右,大會話有甜品10蚊兩客,試左個旦花大菜糕同芒果布甸,大菜榚都OK的但芒果布甸,就無味....哈哈!
玩到6點鐘走人LU!但原來回程個轉小巴係會係荃灣入面兜呀兜,好在家歡無上車,如果唔係都唔知幾時先返到屋企!
去到半路,我個女打俾我,話想約我食飯,我二話不說就應承左,之前佢約過我幾次我都唔得閒所以推左!
好快就出到旺角去左唱K,其實今次都幾唔抵下,兩個鐘仲要好準時咁CUT歌咩都CUT晒,勁CHEAP呀!每人成130落樓!
哈哈,每次兩個人去唱K,都會唱到破音.....今次都唔例外
之后行左陣,佢突然話想去影貼紙相,落到去見到好多人係度玩射藍,$4一次,有3關,只要過左個個分數就可以落第2關!
第一關40分,好容易就過左,而第二關係150分,好不容易先過到,第三關當然就過唔到啦,好似係400幾分!
限時好似係分半鐘,玩左兩次隻手攰到呢!.......
咁就過左一日,真係好RELAX,因為今日唔便返工!
|