前日係我身上發生左一件十級恐怖悲慘既事,係我呢一生人中最不能接受但又發生係我身上既事!唉.....我真係會有陰影ga!
話說,一朝早出面返工,行到半路感覺到隻左腳突然間痛一下,再行兩步又痛一下,都無為意,
由小腿痛到上大脾都只不過係短短幾秒,心知不妙,摸摸大脾,有隻野..........當時好驚好驚...真係好驚!
諗左一秒,我即刻抓緊有隻野個個位,盡快唔俾個隻野接觸我既皮膚,一步一步咁行返公司,沿途我已經唔理會途人既眼光!
只想快d返到公司!返到公司就即刻搵條衭換,慢慢除下,但仍然抓住有小動物的地方!
之后我將條衭拎俾我公司個清潔姐姐幫我清理,我一邊喊一邊同佢講發生咩事!好可憐。
我完全唔敢睇,到底係d咩黎,我只問清潔姐姐係咩黎,佢話係隻"小強"你唔使驚!
"小強"呢兩個字,對我黎講比起要我死還要慘!
|