| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 21 日 星期日  |
Half Term  |
分類: 未分類 |
|
終於放Half Term la, 而且係兩個星期!! HaHa!! So happy la!!
But 好多projects要做呢!! 好辛苦呢!! T_T 
但係成績唔錯, 希望大考都唔錯啦!! ^^ 
Tomorrow go to London shopping ya!! ^^ 
Hope it is a good weather la!!

Want to but some lollipop to eat!!
|
| 發表時間:2007-10-22 05:50 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
si 於 2007-10-26 07:43 AM 發表:
嗨~雖然阿Jack係好得意,但係要留返D返香港...我同你一起去行街先洗^~^ 哼~Maths coursework 要等埋我先好做啊~需婆!!
|
|
|
hihi,,~我呀,,, 我黎俾cmcm 你喲,,~ 你都鍾意棒棒堂的嗎?~我愛死他們哦,,~有睇黑糖嗎?~ 超正架..~ 加油加油喲,,~
|
網主回覆
Of course 有睇黑糖la!! ^^ So good ar!! ^^ Posted at 2007-10-25 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|