Katy 分享空間
好多謝你來參觀我個Blog!! ^^ If you can please leave a comment la!!
Thanks!!!

 

                                                                         
 
 
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 
                                                                    
 
    
 
                                                                
bokay
暱稱: katy
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
Exam start tomorrow!...
Wo so happy ar!!
發生左好多事
Have a new computer ...
新年到la!! ^^
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Clock
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 122
今日人氣: 0
累積人氣: 2879
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章
2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


Half Term 開心 分類: 未分類

終於放Half Term la, 而且係兩個星期!! HaHa!! So happy la!!

But 好多projects要做呢!! 好辛苦呢!! T_T

但係成績唔錯, 希望大考都唔錯啦!! ^^

Tomorrow go to London shopping ya!! ^^

Hope it is a good weather la!!

Love Lollipop

Want to but some lollipop to eat!!

發表時間:2007-10-22 05:50 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 bokay 的日誌)


panpankwok 於 2007-11-03 08:54 AM 發表:
如果你d成績唔得的話,,
你唔好返黎見我呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



si 於 2007-10-26 07:43 AM 發表:
嗨~雖然阿Jack係好得意,但係要留返D返香港...我同你一起去行街先洗^~^
哼~Maths coursework 要等埋我先好做啊~需婆!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



priscillaho 於 2007-10-25 06:23 PM 發表:
hihi,,~我呀,,,
我黎俾cmcm 你喲,,~ 你都鍾意棒棒堂的嗎?~我愛死他們哦,,~有睇黑糖嗎?~ 超正架..~
加油加油喲,,~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Of course 有睇黑糖la!! ^^ So good ar!! ^^
Posted at 2007-10-25 08:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]