| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 2 月 10 日 星期日  |
Have a new computer ar!! ^^  |
分類: 未分類 |
Wo have a new laptop ar so happy ar!!^^ but this computer bought in England so can't type Chinese!!
Today i need to tidy my room, wo lots of rubbish la!!
Today England weather is very very good ar!! ^^ very warm and Sunny!! 
Hope you have a happy day la!! ^^
Support Lollipop forver!! ^^ Love小煜!! ^^
|
| 發表時間:2008-02-10 11:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Betty_ 於 2008-02-19 05:20 PM 發表:
HI~CM 路過^-^
|
|
|
soKathy 同你係fd?我成日見到你地出現一齊既? cm~
|
|
|
k1017 於 2008-02-15 08:03 PM 發表:
路過的... 送你一個大大大cm仔=]=] 得閒上我個blog仔到cm呀-__-
|
|
|
那你現在在英國呀?? 不要緊啦..只要會上到網就ok了..^^ 我add了你啦...
|
|