bong1021
暱稱: 邦"bong_||"
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
韓國的第1天 ___(1句講...
...|||
搭左夜機去左韓國^^
想快d 1月24日黎到%...
女青盃---季軍賽%
文章分類
全部 (140)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 24
今日人氣: 1
累積人氣: 12395
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 3 日  星期六 晴天
.外出]]/\/|

今日出左街啦..........去左雯子子屋企.......之後就再去左荃灣::佢地禘補習/我就係吉野

 

家到等佢....跟住坐左係到.....之後就撞到好多人..第1就係奶支啦同奶支條女(奶支嫂)___同左

 

佢地坐埋一齊...因為佢地搵唔到位||之後又撞到小麗wo∼∼但係佢見我唔到........跟住就行左一

 

陣...番屋企lu*

 

刊登時間︰2005-09-03 07:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 2 日  星期五 晴天
°●o+人氣!! 開心

邊個想加人氣呀????

我幫你地加幾千/

濟唔濟者^^?

刊登時間︰2005-09-02 10:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
番學第1日+

今日又要番學啊!!!!番到去.都算ok啦....但係今日係中文測驗,聽講話要測成課wo!!無所謂啦.琴

晚書又唔想溫...冇計..理得佢死....之後都上左幾堂low...都幾悶ge^^自己一個人坐ma^^..

哈哈...................跟住放學就去201室測驗啦.一開始我就問果僚友比幾張紙我先.

唔係寫得多wo..係有野墊住.支筆唔使成日係甘|飄移|//份卷又超難.又唔識./同埋隻手指愈寫愈痛//

本來都做得哂...以我ge速度.....一定得.*但係你自己又冇鬼溫書.曉飛都冇用啦..傻仔”所以

呢....都預左唔合格架lu.是但啦,自己羅黎ge..^^v合格咪又佢low.下次就唔會甘好彩架啦/

刊登時間︰2005-09-02 09:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 1 日  星期四 雨天
[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2005-09-01 10:04 PM  
唉::開學=行刑? 不安

今日係開學日呀,好彩今日8點45分先番到去,如果唔係實遲硬到,去到之後覺得好似有點兒那個啦.d一番到去就有波叔係到守住個校門,之後我拿拿聲把衫子插進褲子裡啦><哇kaka_-__-_’去到門口真係好離譜low..d新生塞住哂個大門.搞到插針都插唔入.好彩都穿插都入去,去左廁所!!!

之後就有個班務,見到老狐狸,同老媚..老媚電q左個髮==..之後我入到去坐左最尾個行.尾2個位.老媚跟住話調位wo...我又坐左尾2個行,尾2個位^^v........前面坐左2個留級生..後面就係肥咪.*

之後就選班長............本來係西霞同肥咪做00..不過選完都係佢地2個//其實我真係好想做班長架vvv但係冇甘ge機會啦...第1..叻又唔夠人叻..2.d老師又唔鐘意我.,我做左一定有好大侮辱..因為唔知f.2定f.3試過1次比d老師串啦.佢地一開始話邊個係班長我當時都唔係甘好意思舉手架啦.但係條友叫左幾次..跟住我企起身.個條友話做咩企係身..跟上我o咀.之後佢發覺我係班長.跟住佢話〔你係呀=.=?)佢個樣好似想講埋下一句(唔卵係呀..葉xx係....班長??so fxxk)/之後佢就話唔使啦..就叫左第2條友羅去幫佢羅野(果陣時真係好想衝落去教員室同班主任講唔no啦.)...3..neo好似好想做.肥咪又冇所謂^^"..我真係好想做者./1.唔係為左個優點..2..因為小學做過班長.但係衰打爆左人地隻眼..爆哂微絲血管.so好唔甘心.3..想試下low!!每次見到d高材生..乖仔乖女做...我覺得好似我地係一個坐過監ge人而做唔做一份出入上流社會的職業low@@變成左係乖ge人先做到.係一個定律!..4..雖然我成日講粗口...成績又差...成日比d老師小..又冇用..但係我會好比心機做ge*

++++++++++++++++但係冇機會啦...呢個係定律黎//一世都冇機會//^^但係我完全冇唔開......................放心啦...遲d實有機會的\好彩都有個it唔知乜春做(唔識串呀.個字)..但係上年都做過啦...不過冇優點..不達至.仲要服務操行羅c-/死未呀/死人頭老師又話做得好有優點..我次次係地理堂.係甘jump高羅塊野落黎..佢地真係唔知好危險架wo..仲有..插電線電q死左甘點算先=.=v|+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

..之後就放學...好開心

刊登時間︰2005-09-01 08:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 31 日  星期三 晴天
轉載*變態msn記!!!!(18)/.pg家長指引!

標題: 變態老之去天水圍前msn公開版 
 
轉載*變態msn記!!!!(18)/.pg家長指引!


今日我@左佢~同第個MSN~我比小小對話大家睇~
聽日我去天水圍玩佢~
我係小琪(我扮女仔=.=)

第2次公開~不過唔係駁埋落去~我揀左精彩果d
第1次回POST開始顯露佢人性~

呢度得d精句~因為呢d長過上次,要cut 就cut好耐
我揀小小出黎比你地睇~
變態老 我/令一個玩既

雖然我都想,但係我唔想對方因為咁而唔開心(扮正經呀?)
到時有幾多人架....驚驚....卡(約人出黎扑野又唔見你驚?)
小琪,咁聽日得我同你呀???(你就梗係想喇)
天慈天台成日有D人係到扑野嫁啵(呢個係第2個玩佢既講)
日光日白都有.....=.="(你夠日光日白媾女喇)
你都可以試下嫁XDDD(講左呢句佢就開始講淫野喇)(係講佢都可以試下扑)
試咩
試下上去扑野囉XDDD
同who....=.=(你同到who咪同who囉,你咁既衰樣又變態)
小琪同埋我/\/\(扯旗喇佢)
講真架.....=.="(十下十下,一個係靚女,一個係男仔,你有機會麼)
小琪你肯嫁呵(呢個就係筆者=我)
想嚇死我咩......=.=" 咁諗住係邊到補呀?(乜呢個世界有野嚇到你既咩?)(話說我叫佢幫我補習叫佢出黎天水圍)
天台補XDD(比佢睇野呀?)
驚俾人亂黎添......=.="(依家係你亂黎woo,扮正經)
你地鐘意扑架.....=.="(鐘意扑都唔同你扑喇)
係牙(引佢)
我地試過一日6劑XDDD(純粹吹水)
好舒服ga(我唔知女仔舒唔舒服)
睇心情先算(勁woo,變左正人君子,唔通我教醒左你?)
雖然我想試,但係好似好狼死咁...卡(扮晒野,之前你又叫我同你扑)
....要晒兩個咩唔通.....==(你依家應該打緊飛機)
可以嫁XDD
我第一次渣啵,咁搞呀.....=.="(第一次就咁正益左你)
我地幫你增加經驗
哦哦,聽黎埋囉....卡卡(好呀!我實甩低你放心)
補好課先(你估你好醒呀,洗你幫我補)
緊係扑野先啦XDD
你地真係咁想扑架(明明係你自己想扑)
係牙,,
做咩..打緊飛機呀XDD(佢勁耐都唔應)
唔係...(扮晒野)
比我地睇下XDD
開CAM睇下係咪
聽日....=.="(聽日你自己慢慢去喇,我諗來回都係廿幾蚊,時間計埋得起碼3粒鐘)
我地未見過男仔打飛機(我自己有得打XD)
聽日你係我地面前打飛機AR?(正,傻仔打飛機)
唔唔...=.="(我怕你淆青LO)
有無毛GA你(
好少(你有無撚都成問題)
你剪GA?
no(唔剪都無毛)

咁你地含過未....=.="(無得自含呀陰工)
試過啦(吹水)
覺得點(關你Q事)
幾好牙
聽日你地想點就點喇下.....=.="(好難為你呀依家?)
好XDDD
剪左你下面得唔得GA
=.="
做留念牙
唔得....=.="
又話想點就點!呃人GA!
含算喇,唔好剪...=.="...驚驚
剪出左黎先含易含D
食左都得牙(意思係食左佢都得)
恐怖.....驚驚
驚咪唔好出囉XDD
咁小琪要補呀ma,應承左唔可以反口(想做就做喇)
你都應承左想點就點WOO,咁依家你又反口=.=
食過精未呀你地....=.= 但係傷害到我呢
你食個飯未呀=.=
咩味架
好好味
你想知你可以打飛機射出泥自己試下未
唔想-.-
買定套XDDD
唔想....=.="
食屎啦你咁
大左肚你又走老咪死
射出囉
係入面抽插都會大肚咖
我試過買唔到(扮野,買套唔洗分年齡)

好掛住kiss ge feel.自從果次之後,咩都無晒.唉
無......心痛渣ma,你話我係咪好傻,為女而喊(你點止傻,仲變態)
希望你地唔會玩我 ,而家我唔敢信人(無人話同你拍拖)
我未試過摸女下面
你想試~?
想架,仲想錫下下面仲有咩地方可以扑........

多個人同你打野戰啦XDDD(呢個時間多左個男仔扮女仔玩)
真係架?
55 真架
一挑3...=.="
得唔得嫁你-0-
得掛...
我怕你無晒精力ja~
死就死喇....卡
我成日都打飛機,點解會唔 得
點打飛機試黎睇
聽日先,你地想點玩先....=.=:'
睇你打飛機
你平時幾耐打一次飛機
日日都有架啵
幾次
4-7掛(佢個度一定好幼,鐵柱磨成針)
聽日就當我操練囉,今晚唔打飛機LU
想多d咪第一個咩囉
3個爭第一(白痴仔,洗你呀?)
=.="爭喇開始(之後我地就扮野爭喇)
邊個呀咁.....=.="

之後就話唔得閒果D走左喇(我就出街睇戲)完*

刊登時間︰2005-08-31 09:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
''''''冇卵事|| 呆滯

今日2點幾要去仁濟覆x診.......................本來4點先要去物理治療部覆的..

係琴日有個高lv醫生打黎,,,話叫我2點30分去急症室登記覆診!!!!仲以為係咩大件事啦..我唸住佢

地*只不過蚊直條手指骨打石膏啦or敲斷隻手指再打石膏啦........點知2樣都唔係...***去到照

左/x光............等條友係到廢up∼∼∼∼佢話..隻手指有一塊骨裂左出黎...脫左 

臼...而果舊骨有4分之1粒金象米甘大∼!!!!!.........車...........佢仲話2隻

手都照過x光...發覺我隻左手手指尾都有裂左舊骨.....有個舊患係到!!!!!!so照左2張都睇唔明

白我隻右手手指尾發生咩事(唔好話你地廢!).;.不過冇事的................星期6覆診!

 

刊登時間︰2005-08-31 09:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2005-08-31 01:00 AM  
2005 年 8 月 30 日  星期二 晴天
"[[::|正日記! 愉快

 

今日又閒聊左一 啦.....書又唔想讀...功課又唔想做,之後到左夜晚就幫左雯子子正

 

左個新日記子><v佢話正得好靚...............................無所謂啦..^^最緊要係收貨者*

刊登時間︰2005-08-30 11:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 29 日  星期一 晴天
"[[:好支力呀,=.=v 感動

今日正左成日日記.............靚唔靚呀...都唔可以話成日ge....但係都正左個幾鐘

架..算係甘啦///////vv^^vv///唔0靚唔好串呀.........v......殺光你們呀

 

 

\||/"

刊登時間︰2005-08-30 12:28 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]