| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 13 日 星期六 |
 | |
不甘心_^^_  |
|
今日下午3點幾出左去LU...................之後等左雯子子一陣間,................跟住就係荃灣行左一陣子...............本來今要買孖煙囪架...........................唉....行左..BELONG.........BOSSNI.........佐DOWN奴/都冇W∼O//
明mk..有架wo∼./.不過呢到係荃灣..not%%%mk_____v**v..
..............甘就白行左一趟............唔制制,,,我要買起你..孖囪子,......-.-v
哇kaka.................v_v..........

|
| 刊登時間︰2005-08-13 06:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 刊登時間︰2005-08-13 12:13 AM |
| 2005 年 8 月 11 日 星期四 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 刊登時間︰2005-08-11 08:06 PM |
| 2005 年 8 月 9 日 星期二 |
 | |
79比53/...zap_||_  |
|
..今朝出左去同雯子子唱k........唱到2點到...佢就去左lu*..跟住我搵貝去打機....打到5點到去地鐵站等佢地去打波....佢地遲左成半個鐘..-.=
......................我地到左麗城個面....就黎開波啦..==.................6點幾就開波比賽.............__________________唉.............輸26分tim*.
最衰佢地唔回防啦...係甘比人打快攻............-.-........今次當輸小當win()()()()()()()(),,,下次再出黎q機..-.-^^..................跟住就去左西約果個更衣室沖涼先......跟住我..貝..光..大嫂..肥戚..leo..7銘..熙..毛毛..西庭.4眼仔.v*v.一齊去荃灣打邊爐//%%%%%%%%//大家食得好得happy∼∼!!!我地係甘正呀leo////偷佢d牛肉......哇kaka∼∼∼搞到佢好失意tim&!哈哈哈,,,,,,,,之後我奐係甘食食食.....不斷食...未停個手___真係好味子呀,#########^^v...........leo真係好搞野...vvvvkaka.................大家係甘笑..係甘..玩....好開心....但係差d正到右手面個台....但係都唔關我事....鬼叫佢地係甘爭牛肉呀.-.-....佢地班野超快投降.....人地都未開始....係到叫哂飽/_...................食到12點幾走左lu&真係唔抵.#
..............kaka>...<
唔緊要.................79比53....靚波黎架-.-v
----------------------------------------
老天不要預告
來提示未來種種 遺憾更加早
|
| 刊登時間︰2005-08-10 12:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 8 月 8 日 星期一 |
 | |
如果的事#  |
|
我想過一件事 不是壞的事
一直對自己堅持 愛情的意思
像風沒有理由輕輕吹著走
誰愛誰沒有所謂的對與錯
不管時間 說著我們在一起有多坎坷
*我不敢去證實 愛你兩個字
不是對自己矜持 也不是諷刺
別人都在說我其實很無知
這樣的感情被認定很放肆
我很不服 我還在想著那件事*
#如果你已經不能控制 每天想我一次
如果你因為我而誠實
如果你看我的電影 聽我愛的CD
如果你能帶我一起旅行
如果你決定跟隨感覺 為愛勇敢一次
如果你說我們有彼此
如果你會開始相信 這般戀愛心情
如果你能給我如果的事
(我只要你一件如果的事)#
REPEAT*##
我會奮不顧身地去愛你!

|
| 刊登時間︰2005-08-08 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 7 日 星期日 |
 | |
| TO........貝 |
|
生日快樂
(後補版...................11月10日)
SOR~
|
| 刊登時間︰2005-11-10 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 6 日 星期六 |
 | |
哇kaka"======  |
|
別來無"讓"呀_v_
日記子./.........好掛住你呀,,,,-.-v
.........好耐都未寫過您啦....=/=v
/哇kaka\"!+@!///
|
| 刊登時間︰2005-08-06 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 1 日 星期一 |
 | |
補課∼!  |
|
今日要補課呀..............要9點起身.真係難頂..仲要有2科tim)(..............................但係d時間都算係快過..只不過到左補maths果陣時...有d低b....條低能黃耀明...係到發哂狂甘樣....-.-超弱能...........到左1點打鐘左lu∼!!
跟住就同大嫂子//肥戚...雯子子.....去荃灣食左....0.7碗的米線//我有d唔飽tim∼!!!!!但係身一次同大嫂出街....個d行為好似有d含蓄-v-
....而肥戚個死人樣....好似銖猴急甘.........真係羅命..
之後就去左新之城行左一陣....而家肥戚同大嫂早走去睇戲..真係冇乜雷氣.*!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
A君的家底好 B君出名獨到
|
| 刊登時間︰2005-08-01 07:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 7 月 31 日 星期日 |
 | |
新日記子∼  |
|

新日記..*∼請多多支持|
--v
打番哂所有日記先~~!

|
| 刊登時間︰2005-07-31 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|