bong1021
暱稱: 邦"bong_||"
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
韓國的第1天 ___(1句講...
...|||
搭左夜機去左韓國^^
想快d 1月24日黎到%...
女青盃---季軍賽%
文章分類
全部 (140)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 24
今日人氣: 0
累積人氣: 12396
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 13 日  星期六 晴天
不甘心_^^_ 開心

今日下午3點幾出左去LU...................之後等左雯子子一陣間,................跟住就係荃灣行左一陣子...............本來今要買孖煙囪架...........................唉....行左..BELONG.........BOSSNI.........佐DOWN奴/都冇W∼O//

明mk..有架wo∼./.不過呢到係荃灣..not%%%mk_____v**v..

..............甘就白行左一趟............唔制制,,,我要買起你..孖囪子,......-.-v

哇kaka.................v_v..........

 

                     啜∼

刊登時間︰2005-08-13 06:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2005-08-13 12:13 AM  
2005 年 8 月 11 日  星期四 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2005-08-11 08:06 PM  
2005 年 8 月 10 日  星期三 晴天
活死人地帶" 鬱悶

刊登時間︰2005-08-10 02:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 9 日  星期二 晴天
79比53/...zap_||_ 疑惑

..今朝出左去同雯子子唱k........唱到2點到...佢就去左lu*..跟住我搵貝去打機....打到5點到去地鐵站等佢地去打波....佢地遲左成半個鐘..-.=

......................我地到左麗城個面....就黎開波啦..==.................6點幾就開波比賽.............__________________唉.............輸26分tim*.

最衰佢地唔回防啦...係甘比人打快攻............-.-........今次當輸小當win()()()()()()()(),,,下次再出黎q機..-.-^^..................跟住就去左西約果個更衣室沖涼先......跟住我..貝..光..大嫂..肥戚..leo..7銘..熙..毛毛..西庭.4眼仔.v*v.一齊去荃灣打邊爐//%%%%%%%%//大家食得好得happy∼∼!!!我地係甘正呀leo////偷佢d牛肉......哇kaka∼∼∼搞到佢好失意tim&!哈哈哈,,,,,,,,之後我奐係甘食食食.....不斷食...未停個手___真係好味子呀,#########^^v...........leo真係好搞野...vvvvkaka.................大家係甘笑..係甘..玩....好開心....但係差d正到右手面個台....但係都唔關我事....鬼叫佢地係甘爭牛肉呀.-.-....佢地班野超快投降.....人地都未開始....係到叫哂飽/_...................食到12點幾走左lu&真係唔抵.#

..............kaka>...<

唔緊要.................79比53....靚波黎架-.-v

----------------------------------------

老天不要預告
來提示未來種種 遺憾更加早

 

刊登時間︰2005-08-10 12:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 8 日  星期一 晴天
如果的事# 不安

我想過一件事 不是壞的事
 一直對自己堅持 愛情的意思
 像風沒有理由輕輕吹著走
 誰愛誰沒有所謂的對與錯
 不管時間 說著我們在一起有多坎坷

*我不敢去證實 愛你兩個字
 不是對自己矜持 也不是諷刺
 別人都在說我其實很無知
 這樣的感情被認定很放肆
 我很不服 我還在想著那件事*

#如果你已經不能控制 每天想我一次
 如果你因為我而誠實
 如果你看我的電影 聽我愛的CD
 如果你能帶我一起旅行

 如果你決定跟隨感覺 為愛勇敢一次
 如果你說我們有彼此
 如果你會開始相信 這般戀愛心情
 如果你能給我如果的事
 (我只要你一件如果的事)#

 REPEAT*##

 我會奮不顧身地去愛你!

刊登時間︰2005-08-08 07:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 7 日  星期日 晴天
TO........貝

生日快樂

 

 

(後補版...................11月10日)

 

SOR~

刊登時間︰2005-11-10 09:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 6 日  星期六 晴天
哇kaka"====== 愉快

別來無"讓"呀_v_

日記子./.........好掛住你呀,,,,-.-v

.........好耐都未寫過您啦....=/=v

/哇kaka\"!+@!///

 

刊登時間︰2005-08-06 09:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 1 日  星期一 落雪
補課∼! 鬱悶

今日要補課呀..............要9點起身.真係難頂..仲要有2科tim)(..............................但係d時間都算係快過..只不過到左補maths果陣時...有d低b....條低能黃耀明...係到發哂狂甘樣....-.-超弱能...........到左1點打鐘左lu∼!!

跟住就同大嫂子//肥戚...雯子子.....去荃灣食左....0.7碗的米線//我有d唔飽tim∼!!!!!但係身一次同大嫂出街....個d行為好似有d含蓄-v-

....而肥戚個死人樣....好似銖猴急甘.........真係羅命..

之後就去左新之城行左一陣....而家肥戚同大嫂早走去睇戲..真係冇乜雷氣.*!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

A君的家底好 B君出名獨到

刊登時間︰2005-08-01 07:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 7 月 31 日  星期日 晴天
新日記子∼ 呆滯

 

新日記..*∼請多多支持|

--v

打番哂所有日記先~~!

刊登時間︰2005-07-31 09:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]