可怕嘅無冷氣日終於都嚟喇
真係有D討厭+=+
不過好釆 今日落雨
先至冇咁熱za!xD
Sandy又電左負離子啦
好漂亮呀(普通話)^.^
PTH,
今次居然順住class no.嚟考喎
真係XXXX
我仲抽中左"介紹一個旅遊景點"
三篇之中 最吾熟嘅就係li篇
真黑仔
中史,
玩果個問答比賽
都吾知佢up mug東東
又吾知某人個腦咩構造嘅
問mug都識嘅
真係頂佢地吾順
Hist,
係咁卑人鬧 好慘呀
中文,
Last Dictation~都算係咁la
Eng,
Ms.Tong冇翻
成堂悶到
Lunch,
同叮叮,Sandy,Wendy&Heily去啓豐到食
睇見叮叮同Wendy係咁gup仔
真係......
Maths,
又Quiz la~ so bad>3<
Quiz緊個陣時 毛la la落大雨
之後吾夠一分鐘又變翻細雨
勁搞笑XD
分類: 未分類 |