| |
| 我 的 資 料 |
|
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 相 相 ?! |
|
|
 | |
|

|
2006 年 6 月 2 日 星期五  | |
|
|
今日~ 紅雨~
UM~ lunch 就可以走人~
同左佩han + 欣珮去韓燒~
一面食~ 一面傾個show的東西~
= = 好遺憾~ 卓卓佢地都係到~
今日 .. 本橙好似當年咩咩劉備咩咩諸葛亮個~ 咩咩草蘆~
咁去求呀令仔卓卓肯唔肯做MODEL...
但 ..!! 佢唔肯呀!! 3 次呀!!
嗚哇!!!!!! 混蛋!!!!!!!!!!!!!!!
好 .. 冷靜~
AND~ 同傑傾左陣電話~
之後 ... = =
AT NIGHT~ 去左探呀公 ... 唉~!
| | |
|
|
|
|

|
2006 年 6 月 1 日 星期四  | |
|
|
今日 ... = =" 係咁ge ::
* 學琴∼ 唔錯∼
* 那個...那個眼神!!
* 呀公又冇事啦∼ ==" ( 汗 )
* ...好似冇溫書... ( 淚! )
* 同呀妹玩到痴晒...但而家佢同我爭電腦... | | |
|
|
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 32 | »
 |