bonying : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
◆" 呀凝 ..,, 〞大膽地愛 +* LovEiNg YoU *))
 
 
 
我 的 資 料

暱稱: *° 凝 _×
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2006-12-28
2006-12-27
2006-06-23
2006-06-22
累 . . . . . .
日 誌 分 類
全部 (64)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
- 呀糖 _"
.呀張 ﹏〝
橙橙的Xanga <-- 自...
我 的 相 相 ?! 

 

RSS Feed

 

2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天
   
都係好累 . . .

今日 . . 好累呀

番左團契 . . 玩呀SIR~ XD .. .. 好無奈下 ..

放學 ..

番到屋企.. 原來表舅父尼左~ ( 唔係小軒 = =” )

佢明天就回英國了~

今晚就同我地去食飯 . . .

去到太和某某酒樓 .. 途中見到好似係呀楠GE物體 .. = =

著住愛社運動衫 . . = = .. 佢點解會係昌運果樹呢 ?

放田徑. . .. 佢住尼頭架咩?!

到左太和 .. 由於太悶.. 等位

SO . 就打電話俾傑傾電話 .. >< 仲諗住明天去完大澳搵佢

點知… >< 要番St. John … 嗚嗚

好唔開心 D想喊

今餐好無奈 . . = =” 竟然俾我飲啤酒 . .

奇蹟~  ( 可能因為我爸媽都不在~ = =++ )

>< 呀媽又去左同同事食飯 好晏先番 嗚嗚

冇得上網玩

聽日又要早起身 … >< !&#%!(^%!!!!

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 5 月 11 日  星期四   陰天
   
累 . . .

今日... 信仰小組 ...

之後... 上堂lor...

= = 又見到肥邱的底底... 白色 & 孖煙囪... red + blue + 粉 blue . . ..

= = 英文堂... 陪欣佩去 T... ... 俾Miss Ho啤住晒... 好怕怕... 可怕...

之後... 又好無聊咁一日lu~

 = = 放學.. 係樓梯停左... 睇卓卓佢地踢波...

之後我話走啦~ 廢事佢又見到我地 . . .

但 . . = =" peggy 話... 佢已經見到... 仲 o 左咁... = =" 本來踢個波去前面..

點知一轉身望上尼就見到我地... so...

踢左去後面. ..= =" 可能是真的吧... 我不知...

在家... 等左呀婆成日... 佢出左去

點知原來佢唔記得話我地知自己食...

結果要呀媽好趕...

之後~ 我上網lu~

之前得閒畫左畫...

.﹏<  嘻~ 影左尼做msn頭像~

有卓卓版同傑傑版~

最後用左傑傑版~  >3< 好可愛呀~~

>< 星期六要順順利利咁囉~!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 32 | »