↑潮爆銀河系↓boo
大家黎寫下野啦.....寫下人壞話都好丫...
boobooboo
暱稱: 潮爆←銀河系│◎boo○
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
silly_boo_XD
驚.......
雙十三" ....黑色星期...
鹽蛇同兔仔好可愛...k...
生日快樂^^"
文章分類
全部 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 75
留言總數: 46
今日人氣: 0
累積人氣: 2488
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天


今日去左校花校草^^ 分類: 未分類

今日去左校花校草^^

好正呀...1號同18號唔錯^^

最後14同18win左=,=

我入左group呀^^哈哈

我坐在係方力申fans前面^^...


我家姐色小方fans gp d人

問佢地拎左塊方力申o既牌^^

我拎住佢大嗌stephy^^

哈哈....stephy唱零與零之間live呀^^

好好聽呀^^...聽日up相^^

2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


係屋企又熱又悶... 驚訝 分類: 未分類

今日係屋企又熱又悶...本身一朝早同阿媽去書展架...

點知兩個都訓到11點幾...見stephy冇望lo>u<

今日stephy11點係會展簽名呀>u<...唔制呀=,=

根住冇出到街...去到2:30先過新港城食飯..

食完飯行過...見到方力申呀>u<

 

2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


stephy本書《不要忘記》大賣呀 分類: 未分類

今朝上網睇報紙..報紙話stephy本書勁好賣...琴日已經賣左5000幾本

重賣到缺貨呀...哈哈..報紙重話重好賣過d名作家o既書...呵呵

好野當然有人色欣賞啦^^...wakaka

今朝問洪美穎..佢話niki本身賣左千幾本...呵呵呵

岩岩睇娛樂直播..有阿奴同阿占佢專訪嘉賓...好搞笑呀..

重話朱fun唔靚..kaka..唔驚比人鬧咩??wakaka

 

書展^^ 開心 分類: 未分類

岩岩唔記得打日記tim^^...依家打...今朝約左yuki姐佢地10:30你m記等...

yuki姐又係例排遲到=,=....哈哈..洪美穎揸住支道地巨峰..係到扮周麗淇個廣告..

揸住支野:『買到喇^^..買到喇^^』=,=....勁搞笑keke

我地由馬鞍山去灣仔..車程由馬鞍山搭去大圍轉火車去9龍塘轉地x搭去旺角轉車,再去金鐘再轉車就到灣仔喇=,=

唉...早知跟林多欣同李海彤搭681啦...一程車搞店=,=...唉..(比人埋怨左成日)

我地10:45係馬鞍山出發,林多欣同李海彤11:15搭681=,=

佢地仲早過我地到=,=...不過..最緊要就係買到stephy本《不要忘記》頭一千本呀..

好彩李海彤幫我睇定哂重有幾多post card姐^^..kaka..

我去到買...佢話淨返最後30張post card...嘩...勁開心呀>u<...好彩冇遲到姐^^

之後又到洪美美...姐係周麗淇呀=,=...佢去左大眾個攤之後唔肯走..係咁望住d周汶淇同nikid書=,=...

之後愈行愈買得多野...行行下林多多叫我地去明報周刊個當...話有stephy同niki o既相..我地即刻飛身過去^^

又係勁多周麗淇=,=...but stephy都有兩張...74同75...74冇哂...but75重有8r o既親筆簽名相^^..梗係即買啦

niki係多相...不過冇簽名丫嗎...返到屋企..上網睇...人地話stephy本書重好賣過d名作家作o既書..keke

才女真係才女..^^好野自然有人欣賞啦

總結一下先...我買左:stephy親筆簽名相1張,《不要忘記》一本,李力持《真係笑話》一本,鄭梓靈o既《離不開》同佢一set書籤

輝哥(mc兜果隻龜)寫真一疊....差唔多啦=,=

                總數大約用左:$200-$250到啦...之後yuki姐差我15蚊,,洪美穎差我20蚊,,林多多差我26蚊=,=...

洪美穎買左:兩本《the child woman手冊》←周麗淇,amy一本(周麗淇封面),周麗淇冇簽名相勁多張(佢話買相都買左60幾蚊)

又係周麗淇果d野囉=,=鄭梓靈o既一set書籤,輝哥(mc兜果隻龜)寫真一疊....差唔多啦=,=

yuki姐買左:,《不要忘記》一本,鄭梓靈o既一set書籤...重有d唔記得喇

林多多同李海彤果d我唔知(我地分開行)...今日總算收入x富..kaka..唔同我地去係你o既損失^^

打住咁多sin^^...(不要忘記我已經睇哂喇^^)

2006 年 7 月 16 日  星期日   晴天


成龍飲醉爆粗 分類: 未分類

http://www.youtube.com/watch?v=N8dcoqKJYyE

正呀..成龍:『你x味』

抵死啦....影衰香港呀呢d人

2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


悶呀 分類: 未分類

冇野講bor..今日又係成日去stephy fantasia睇野...

sf好多野睇架...候先加州紅有個新廣告..stephy好得意呀..

今日download左kenny隻新碟..冇興趣聽=,=...

plan好點係馬鞍山以最快時間去會展喇...大約45分鐘啦...

馬鞍山→大圍→9龍塘→旺角→金鐘→灣仔....

有冇人去呀?....快d報名..19號.10:30 m記門口..

 

2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


獨家爆料 愉快 分類: 未分類

獨家爆料..獨家爆料..

方力申同stephy係下年red cross捐血代言呀...

姐係今年果個古巨基同林嘉欣果個:『捐血救人,你我同行』呀>u<..

獨家爆料..連街外人都唔知..red cross機密黎架>u<......

好野...我係red cross o既一份子

我家姐話比我聽架...佢係red cross到做抽血架...

 

 

結業禮^^ 愉快 分類: 未分類

哈哈...好野...黎到結業禮喇...今日又係派成績表o既日子喇^^..

嘩..今次數學成績大躍進呀..本身由66/400變到210/400...

今次考第17呀...^^好野

今日返左小學報成績...我同燒配欣同陳進昇一齊去...本身王妍中都去架...佢冇啦啦有急樹唔黎得=,=

我地見到好多老師呀>u<...原來今日佢地去海洋公園=,=(唔預我)

我地搵左miss鍾,miss ho,miss ng,曾主任佢地玩...哈哈..

miss ng最搞笑..同我地講左一陣野..諗左一陣...:『我漏左野呀』^^好搞笑呀...

佢叫我地開放日返黎幫手^^..之後打左個電話比miss鍾call佢落黎^^...

哈哈...聽日重要返學校rehercal...^^

kakaka...=,=...候先on msn問陳錦豪返唔返去...佢話我變態>u<...嬲死佢

2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天


球愛可人兒 開心 分類: 未分類

今日屈左我家姐請睇戲...我之前聽李海彤話想睇球愛可人兒....我家姐又想睇..

so就去左睇喇...

入到場...全場計埋我同家姐得14個人...d人去哂睇師妹3....

前日睇完師妹...幾爆笑...前半part講鬼故果到最好笑...後半part ok啦...

總結師妹3得啖笑....衰爛尾...=,=

講返球愛可人兒先....之前未入場...覺得d西片都係麻麻地..難得有人請..點都睇啦...

真係幾好睇bor...好睇過師妹好多....又幾好笑...男主角又幾靚仔...

最緊要係個故仔正丫嗎....

靚女高中生Viola青春無敵,學業愛情兩得意。表面看來她與一般少女無異,可是她多年來卻另有特殊身份──誰也不相信,眼前嬌

小玲瓏、裝扮入時的她,竟是女子足球校隊主力健將。好景不常,女子足球隊正面臨解散。Viola為了向男子隊證明自己實力,加上

不甘被自大的足球員男友Justin恥笑,她趁著孖生哥哥Sebastian趕住出國追尋夢想,毅然穿上他的衣服,反串裝扮成

Sebastian!混入男子隊,證明自己的腳下功夫可媲美男生。在化妝師好友Paul和一班姊妹貼身幫忙下,Viola成功大變身,竟然

可扮到跟Sebastian同一「boy look」!她成功魚目混珠地殺入足球隊,然而「女扮男裝」比想像中更要命──她發覺自己單戀

的同房帥哥Duke,暗戀著頭號校花Olivia已算事小;最糟糕的是,Olivia竟然看上了反串後的「足球小將」Viola!求愛事件越鬧

越複雜,足球校隊的重要比賽也接踵而來。紙既包不著火,Viola在自己的真正身份被揭破前,她竟穿回女裝重返高校。

 

激好睇呀....快d睇啦^^....正爆..

2006 年 6 月 28 日  星期三   雨天


唱k呀>u< 驚訝 分類: 未分類
今日去唱k...:『喉嚨痛得要死   全沒有心機   卡啦今晚不ok...』(阿士匹靈 eason )←我o既心聲

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

wa...今日唱k正爆呀...我未試過唱k high到流哂汗架>u<...

哈哈...林多欣唱左理想情人...成班wo佢^^(我x十號 金杯只愛一個..wo)

李海彤唱左...唔係..係睇左jill兩個mv

細欣唱左f.i.r勁多歌...high爆呀>u<

我差唔多咩歌都岩我..^^

wa...講到洪美穎...佢short左...=,=...niki...唉..

全場係到叫...high爆呀..

又唱心急人上,失魂,夏日狂嘩,女人味..有一首唔講唔得...重唱左兩次tim..^^

就係滾喇..我同林多欣對唱..之後重學個mv^^...

拍埋短片tim呀^^..哈哈...

林多欣指住我:『請你滾 滾出去』

我指住佢之後指去門口:『你愛滾不配做人 爬出去』

一齊啤住唱:『鬼上第 (講)不退』

我用寧麗o既眼神啤坐佢:『我有信心不拍行雷』

一齊啤住唱:『看心x會是誰』.....

.....

今日正爆呀>u<