今日就係情人節,我覺得好cid針
因為我朝早返去果陣....派哂d朱古力比女仔...除左xxx
.xxx
同xxx
(心照啦)
我都有林多欣,黃蔚姍,細欣,x志業等等o既朱古力
多謝哂^^

I.S堂前果個小息,我係locker攞左I.S書,唔記得左攞file同安全眼鏡

點知想攞果陣打鐘.....miss chan黎到話要帶安全眼鏡上lab

諗住實死...好彩老師唔記得ja....
之後我整玻片.....用左阿sir招x天過海..^^
阿sir同miss chan都話我well done呀

今日我仲請左miss lee(i.h)miss mok同miss wong食朱古力^^
哈哈哈...我送比miss wong果陣...佢笑得勁開心(....xxx同xxx都知咩樹)

總之今日好開心啦^^ |