哈哈~今日我好早起身~6點9醒~好開心~哈哈~
正好野~7點5~落去搵完啊義搭輕鐵~8點返到學校~早左~好開心~又笑~哈哈~
第一堂中文miss lo好好玩~係咁講笑~成班笑左兩堂~哈哈~
又到地理~悶~不過同人傾計~又笑~嘻嘻~
之後公民堂~我都唔清楚有冇上過~成堂夢遊~又笑=.=哈~
英文堂啦~平時好悶~不過今日唔係~老師起度用超勁既音波工~功擊D冇帯野既人~仲要用最勁個超~反問反問再反問~笑死我地~哈哈~
最後個兩堂唔洗上~去hall聽講座~訓覺~嘻嘻~
之後要留低重默中史~唉~
放學啦~直接去左啊義屋企~玩到7點~哈哈~
之後返屋企食飯~我同啊義去玩~睇月亮~好玩啊~哈哈~返黎玩電腦~沖涼~訓覺~
一日啦~

|