啊勁.啊King.疾風.啊風
啊勁.啊King.疾風.啊風.的日記...
boscoxking
暱稱: 風...疾風...
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傾電話~
中秋節~
管樂團!
笑~..............
珍貴的...回憶...
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 836
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天


笑~.............. 愉快 分類: 未分類

哈哈~今日我好早起身~6點9醒~好開心~哈哈~ 正好野~7點5~落去搵完啊義搭輕鐵~8點返到學校~早左~好開心~又笑~哈哈~ 第一堂中文miss lo好好玩~係咁講笑~成班笑左兩堂~哈哈~ 又到地理~悶~不過同人傾計~又笑~嘻嘻~ 之後公民堂~我都唔清楚有冇上過~成堂夢遊~又笑=.=哈~ 英文堂啦~平時好悶~不過今日唔係~老師起度用超勁既音波工~功擊D冇帯野既人~仲要用最勁個超~反問反問再反問~笑死我地~哈哈~ 最後個兩堂唔洗上~去hall聽講座~訓覺~嘻嘻~ 之後要留低重默中史~唉~ 放學啦~直接去左啊義屋企~玩到7點~哈哈~ 之後返屋企食飯~我同啊義去玩~睇月亮~好玩啊~哈哈~返黎玩電腦~沖涼~訓覺~ 一日啦~






訪客留言 (返回 boscoxking 的日誌)


宜 於 2005-10-12 11:01 PM 發表:
<a href='http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb008_ZCxdm537YYHK' target='_blank'><img src='http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_2_106.gif' alt='Firehead' border=0></a>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yu m!]]* 於 2005-09-17 09:00 PM 發表:
= =''連你親家姐都要鬧你...咁我係咪應該鬧你牙?XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=唔係~哈哈~
Posted at 2005-09-18 12:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀宜 於 2005-09-17 06:46 PM 發表:
你個死懶人!上D好悶既堂先訓覺啦!
不過去hall我都有訓覺嫁!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~你都係啊~?
Posted at 2005-09-18 12:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



霖 於 2005-09-17 12:16 PM 發表:
呵呵"我放學見到你啦"勁好笑"MISS LAM好好人家*佢都無乜鬧人既"好好珍惜啦.(汗||)我地籃球都係佢教既"無乜野阿..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩~ok la~
Posted at 2005-09-17 02:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妮 於 2005-09-16 11:56 PM 發表:
死仔!!!
中一仔上堂就瞓覺
想死呀!!!
你家姐我都讀到中三先上堂瞓覺啦
你中一就咁∼∼∼
激死人!!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係起hall聽校長講廢話先有d眼訓姐~
Posted at 2005-09-17 02:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]