| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 23 日 星期四
|
好無聊呀~
|
|
今日好悶呀~
only坐係禮堂...
堂人做話劇...F.4 有一班真係好唔店呀~
又唔記得台詞,又細聲...
聽我我幾咁辛苦呀~
但係今日都幾開心既..
因為我買左條波庫啦~
好beatiful...不過太搶眼啦~
connie又話同呀爽撞...
冇咩所謂姐~
又唔係好緊要呀~
|
| 刊登時間︰2006-02-23 09:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 31 日 星期二
|
happy day~
|
|
新既一年到啦~
我唔知點解無神神好鍾意狗喎~
尋日有好6家人黎我屋企by年~
我同家姐.細佬妹都收到好多利是...
我好happy~
但係派利是我地既人就真係可憐(你估吓點解啦~)!!
今日我媽咪去左車公廟呀~
佢希望今年可以做好d生意~
佢地去完車公廟之後..
唔知會唔會去海洋公園play呀~
我好好好其待tim~
|
| 刊登時間︰2006-01-31 12:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 24 日 星期二
|
好唔店呀~
|
|
今蕉又頭暈暈啦~
搞到12點幾先起身~
食完個午餐又訓過~
點知仲發埋燒tim~
最終都係頂唔順~
就走咗去睇醫生啦~
佢話係感冒作怪~
所以引起發燒喎~
|
| 刊登時間︰2006-01-24 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 23 日 星期一
|
我好辛苦呀~
|
|
今日蕉早食完早餐之後,
個頭有D暈暈地~
跟住我又要返學校練波喎~
練練吓全身無力,個頭超痛.....
但係我又要練手球喎~
所以出到去紅場,
果陣我真係超暈~
因此我就同miss許講~
咁我就返咗屋企啦~
我下次頭暈既話,一定唔會返去練波呀~今日我真係死嫁啦~
|
| 刊登時間︰2006-01-23 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 21 日 星期六
|
today~~~
|
|
我今日同家姐去咗沙田睇牙,
無咩特別既~
但係我地今日又整cookies...
準備星期一囉比燒賣,suki,同coinne食~
但係就囉唔到比低b食啦~
低b你係咪覺得好可惜呢??
你返到黎hk我地一齊整啦~
我天日要出去傾project啦~
唔係好想去tim~~
|
| 刊登時間︰2006-01-21 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|