| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 19 日 星期五
|
happy..
|
|
好奈冇打日記啦~
今日係day6呀..
唔知做咩,,
好似好想上堂咁..
e+我上親maths堂都會笞問題//
傻左啦~~
今日我o既lunch好特別呀..
因為係我第一次留係學校食..
食到好飽呀..
跟住我食完之後,
就同tiu tiu一齊打排球啦~
e+唔係練波啦~
我地又回復返play波啦~
都係咁樣開心+好玩d~!!
到左上cpu..
我終於都見到mr.韓鬧人啦~
好惡呀...
真係估唔到呀~
哈哈~
雖然好多功課,,
但係唔知點解好開心呀~
|
| 刊登時間︰2006-05-19 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 7 日 星期日
|
win...win...win~!!
|
|
今日係手球同排球比賽呀
不過我只係去左手球比賽..
因為如果去排球就去唔到手球..
排球一定win o既..
手球要爭季軍//
咁手球又唔夠人
掛球又好多人喎~
咁就緊係打手球啦~
蕉早8點幾就get左up
冇野做..
跟住係到煮野食..
煮完之後
我地出左去飲茶..
飲飲下connie打左比我..
同我講係7-11到等..
一會兒...
我就出左7-11
我同connie都buy左條毛巾
用黎未汗..
今日都好過yesterday..
因為冇咁曬
咁就好好多啦~
唔使咁累...
哈哈~
最後..win左
好happy
有得get獎
仲有個好news.,,
就係排球都win左啦~
lastly..我同connie go home together~
|
| 刊登時間︰2006-05-07 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 5 日 星期五
|
星期五
|
|
哈哈~
好耐冇打過日記tim
不過都係因為我懶姐
今日係星期5呀
放假假呀
焦早o既時候
我地一家人出去飲茶
唉..
次次飲茶都要走黎走去
捉我呀妹
,,,,,,,,,
飲完茶之後
我去左season屋企
好多人呀~
係到play啤牌
lokman又係到同katty傾計..
哈哈~
唔打啦~
我play play啦~
|
| 刊登時間︰2006-05-05 03:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 14 日 星期五
|
開心~不過好累
|
|
今日一訓醒..
隻眼唔知做咩紅曬..
過左好耐..
佢都仲係好紅...
但係我又要出去喎~
出去同小學同學燒烤,,
所以我無理佢..
因為我唸住出去O既時候.
去藥房買眼藥水..
買左之後就即刻X..
跟住就返左小學
返到小學,,
啊SIR又未返..
SO我地就係到等啦~
等左好奈,
我地就去左7仔食野
食完野呀sir就返左學校
但係又未買野食燒
唉,,好無奈,,
原來佢地想我地去買*
幾經辛苦我地終於買左返黎..
開得餐啦~
咁我就係到燒野食..
點知燒咩都係燻曬,,
好好好失敗,,
食完野之後,
我地係到play比賽,
有手球同足球
啊sir分左男女黎打``
哈哈~
我地手球就係咁win
足球就係咁輸,,
好無奈tim,
跟住係我地玩得最高興o既時候,
家姐打左黎,
叫我返屋企,
SO我打埋最後2次就走左.
但係其他人都仲PLAY緊
返到去就係咁行百佳..
好累呀~
|
| 刊登時間︰2006-04-14 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 12 日 星期三
|
學校活動日
|
|
今日係學校活動日,
SO就12點幾先返學~
本來唸住可以見到佢..
仲唸住今日會係一齊PLAY..
點知..
竟然只係自己個班PLAY..
PLAY果D遊戲又唔好玩//
不過都仲可以..
其中一個叫做"珠行萬里"果個..
都幾好.
我都覺得我地係果個遊戲係最團結,,
唉其他果兩個遊戲就真係悶到死啦~
(本來仲以為係好好玩TIM)
放左學之後//
我要練排球,,
點知發生左一D唔係好好既事,,
施父一話開始玩"捉E欣"既時候//
大家都一齊係到跑..
跟住不幸地我就同啊爽撞埋一齊..
啊爽就係到流鼻血..
我就搞到隻牙好痛'
不過就冇流血..
我覺得好唔好意思呀~
搞到啊爽冇得練波,,
仲搞到佢流血TIM..
我要同佢SAY sorry呀~
|
| 刊登時間︰2006-04-12 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|