bowie2311
暱稱: bowieeeeeee
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-06-16
2007-01-27
2006-11-26
2006-11-25
2006-11-07
文章分類
全部 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
 

 

2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天                   

happy.. 愉快

 

好奈冇打日記啦~

今日係day6呀..

唔知做咩,,

好似好想上堂咁..

e+我上親maths堂都會笞問題//

傻左啦~~

今日我o既lunch好特別呀..

因為係我第一次留係學校食..

食到好飽呀..

跟住我食完之後,

就同tiu tiu一齊打排球啦~

e+唔係練波啦~

我地又回復返play波啦~

都係咁樣開心+好玩d~!!

到左上cpu..

我終於都見到mr.韓鬧人啦~

好惡呀...

真係估唔到呀~

哈哈~

雖然好多功課,,

但係唔知點解好開心呀~

 

刊登時間︰2006-05-19 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

 

2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天                   

win...win...win~!!

 

今日係手球同排球比賽呀

不過我只係去左手球比賽..

因為如果去排球就去唔到手球..

排球一定win o既..

手球要爭季軍//

咁手球又唔夠人

掛球又好多人喎~

咁就緊係打手球啦~

蕉早8點幾就get左up

冇野做..

跟住係到煮野食..

煮完之後

我地出左去飲茶..

飲飲下connie打左比我..

同我講係7-11到等..

一會兒...

我就出左7-11

我同connie都buy左條毛巾

用黎未汗..

今日都好過yesterday..

因為冇咁曬

咁就好好多啦~

唔使咁累...

哈哈~

最後..win左

好happy

有得get獎

仲有個好news.,,

就係排球都win左啦~

lastly..我同connie go home together~

 

刊登時間︰2006-05-07 10:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

 

2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天                   

星期五

 

哈哈~

好耐冇打過日記tim

不過都係因為我懶姐

今日係星期5呀

放假假呀

焦早o既時候

我地一家人出去飲茶

唉..

次次飲茶都要走黎走去

捉我呀妹

,,,,,,,,,

飲完茶之後

我去左season屋企

好多人呀~

係到play啤牌

lokman又係到同katty傾計..

哈哈~

唔打啦~

我play play啦~

 

刊登時間︰2006-05-05 03:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

 

2006 年 4 月 14 日  星期五   陰天                   

開心~不過好累 開心

 

今日一訓醒..

隻眼唔知做咩紅曬..

過左好耐..

佢都仲係好紅...

但係我又要出去喎~

出去同小學同學燒烤,,

所以我無理佢..

因為我唸住出去O既時候.

去藥房買眼藥水..

買左之後就即刻X..

跟住就返左小學

返到小學,,

啊SIR又未返..

SO我地就係到等啦~

等左好奈,

我地就去左7仔食野

食完野呀sir就返左學校

但係又未買野食燒

唉,,好無奈,,

原來佢地想我地去買*

幾經辛苦我地終於買左返黎..

開得餐啦~

咁我就係到燒野食..

點知燒咩都係燻曬,,

好好好失敗,,

食完野之後,

我地係到play比賽,

有手球同足球

啊sir分左男女黎打``

哈哈~

我地手球就係咁win

足球就係咁輸,,

好無奈tim,

跟住係我地玩得最高興o既時候,

家姐打左黎,

叫我返屋企,

SO我打埋最後2次就走左.

但係其他人都仲PLAY緊

返到去就係咁行百佳..

好累呀~

 

刊登時間︰2006-04-14 07:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

 

2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天                   

學校活動日 不安

 

今日係學校活動日,

SO就12點幾先返學~

本來唸住可以見到佢..

仲唸住今日會係一齊PLAY..

點知..

竟然只係自己個班PLAY..

PLAY果D遊戲又唔好玩//

不過都仲可以..

其中一個叫做"珠行萬里"果個..

都幾好.

我都覺得我地係果個遊戲係最團結,,

唉其他果兩個遊戲就真係悶到死啦~

(本來仲以為係好好玩TIM)

放左學之後//

我要練排球,,

點知發生左一D唔係好好既事,,

施父一話開始玩"捉E欣"既時候//

大家都一齊係到跑..

跟住不幸地我就同啊爽撞埋一齊..

啊爽就係到流鼻血..

我就搞到隻牙好痛'

不過就冇流血..

我覺得好唔好意思呀~

搞到啊爽冇得練波,,

仲搞到佢流血TIM..

我要同佢SAY sorry呀~

 

刊登時間︰2006-04-12 10:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]