2007 年 9 月 13 日 星期四  |
| 入咗BASKET TEAM |
分類: 未分類 |
今日PE 游水
原來都OK喎
幾好反
放學之後就去IN BASKETBALL TEAM
得咗!!,.,] 呵呵
BUT 以後1至4都要係SCHOOL練
FRIdAY 都要係第2度打
慘,.,.'']
|
| 發表時間:2007-09-13 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
| «‹ October 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|