2007 年 9 月 5 日 星期三  |
| 2007-09-05 |
分類: 未分類 |
今日7.半落門口等我架bus
7.40上車
返到學校8. 鬆D
金日開始要上堂
金日上咗CL
跟住中國歷史
2個牙SIR都好搞笑
跟住就BREAK
張D BK 放係個LOCKER到
跟係住就上ENG
個MISS 好似[超人特工隊]個個E夫人 呵呵呵>O<((如果你地有睇過就會明嫁喇))
孖堂ENG 我先發現一D嘢
原來要做BK REPORT
係SUMMER HK 尼嫁
我似為淨係列做中文TIM
係SUMMER做中文個個已經做到我死哂嫁喇
依嫁仲要係ENG GE BK REPORT
係3日芝內
跟住孖完堂芝後
又有一個BREAK喇"
THEN MATH堂
好開心 個MISS好好人
又係我地個班主任
跟住就有個PTH(普通話)堂
我報咗中文 SO 唔洗上
去咗上中文
跟住就放學LO
聽日開始番全日=]
|
| 發表時間:2007-09-05 07:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|