- CHING♥BABY.
2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


琴日+今日 分類: 未分類

琴日9點起身到啦~~
約左佢地10點...
個個遲到-33-
哈哈...
去m記..話食野..
點知個個都拎住nds
我地有5個人..
我..+2..楓..肥仔..梓朗..
楓..肥仔..梓朗就nds..
+2就psp-0-
得我冇..
TT
坐到11點到啦~~(去荃灣)
整得肥仔買野食-3-
楓又話食野..
我地先至黎M記咋=0=
佢又係到打機...
走既時候買左個包包..
上車時食..
...
唔記得左落車...
=0=過左龍呀..
去到要坐的士返轉頭...
我地話叫肥仔比住$$...
去到比返佢..
佢要過一陣先答應..
去到都差唔多夠中有房..
@v@因為我地去唱k..
-33-
唱既時候..
梓朗成日話好悶好悶...
佢又唔唱wo~~
又玩影相--
搞到我同+2同楓冇晒唱k既感覺-33-
最雖係佢...
唱完之後...
行街啦~~
肥仔同梓朗話想去睇戲- -''
好煩呀佢地...
行街又話悶- -
煩到嘔''
之後係樓梯hea..
hea下hea下梓朗同肥仔自己走得左...
- -
唉..算啦~~
得返我..+2同楓行
佢地行左一陣就走左啦~~
我就去呀媽到..
坐左陣..
就去尖東..呀媽做野既地方攞$交學琴$
攞完之後就返全灣...
行一陣街...
買左個雞蛋仔食..
之後又去左許留山買左個蜜瓜盧薈爽..
好好飲呀@v@
已經愛上左啦~ @v@
之後返去等姑婆接我去佢屋企學琴...
一陣佢就黎接我啦~
去到佢屋企..
就見到表姨..係佢教我既~~
佢21碎..聽mama講..
後生.. @v@
好快就一個中..
比埋$$佢...
學完之後姑婆就接我返屋企..
mama就去左fd屋企訓..
得我自己訓- -''
我想去網吧打機架
點知都係訓左..
訓到今日..
買左個餐食..
就返返黎上水啦~

發表時間:2007-12-02 06:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


boy608040
暱稱: CHING♥BABY
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 209
今日人氣: 3
累積人氣: 9402