2007 年 11 月 29 日 星期四  |
| 憎miss |
分類: 未分類 |
今日..同寶..+2..姐姐..蚊..一齊早返..
佢地要練朗誦..
蚊蚊同momo要比賽...
><佢地好緊張@v@
朝早出去比賽...
lunch先返...
佢地返黎啦~~
蚊蚊7十幾分...
momo 6十幾..
蚊蚊都係6十幾..
最高都8十幾..
都幾好架啦~~
聽完之後就食飯...
食完就上去買雪糕食...
同小健一齊...
經過籃球場~~
見到死海係到..
又見到哥哥..呀松..皮華..兔仔..同2個男仔係到打籃球
真係打得勁呀~~
哥哥成日都就入就入..
但都係冇入到..
可能小打掛~~
=]
之後死海陪我上去..
我買完..就陪佢睇哥哥野籃球...
食完雪糕..見到肥仔..
XDD又叫佢請我食多杯雪糕
佢就話冇所謂..
@v@又食多杯xdd
食完就返班房...
@v@
到到放學..
又陪佢地去m記..
死海叫我同佢地打排球..
我問呀爸..= =
呀爸話做咩又唔食飯- -
..唉..
又要早返去..
玩左一陣捉..
佢地就散場啦~~
一齊走人..
返屋企
|
| 發表時間:2007-11-29 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 166 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|