2007 年 11 月 18 日 星期日  |
e 2日去左媽到  |
分類: 未分類 |
琴日朝早比人鬧咁早用電腦...
- -頂...
好煩呀- -
幫呀爸入相...
之後我打下機...
5點出門...
去到6..7點到啦~~
睇電視...
之後落去同呀媽食野...
見到佢手2左眼鏡@v@
好睇左...^^
上返去..沖個令涼...
洗個令頭...
落網吧去...
去到都3點啦- -''
打...
見到d人玩勁舞...
^^"
打到5點到啦...
之面個男仔...
轉機...
轉到我後面坐..
之後..
玩勁舞...
入左我間房...
玩戈時..
我心諗點解冇啦啦大聲左既呢-,-
原來佢同我一齊玩...
之後就識左啦~~
佢走左之後..
我好悶...
訓左..
起身..
- -未醒晒..
望後面...
見到佢..
- -''
我望完..再訓..
諗諗下..
0 0"點鮮佢係到既- -''
勁舞問佢..
佢話悶玩多一個中..
- -
之後12點食m記..
返家訓覺...
4點...去媽公司食飯...
d同事好搞笑xdd
d人食完飯.."
有1..2個睇超人...
仲要係...
望實戈隻..
佢地都好大下...
xdd
笑死我..
|
| 發表時間:2007-11-18 07:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 166 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|