- CHING♥BABY.
2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


..... 分類: 未分類

今日差小小遲到呀..
嚇死...
呵呵~~
上電腦堂上msn見到橙橙..
傾左陣...
比呀sir見到..
比迫山msn..
嗚嗚嗚~~我的橙呀~~
算~~
食lunch個時又睇碟..
睇28周後..
係部喪屍戲..
d同學話好核突...
但係我冇咩野..
仲係到睇..
我同張楚楓對喪屍冇咩感覺...
佢地就..=  ='
核突到唔感睇...
=  ='
都冇咩野呀..
唔係好核突姐..
我地全情睇住...
哈~~
姐姐佢地..
驚到..xdd
哈~~
我係咁話...勁好睇呀..
xdd
笑死...
miss都姐眼睇...
d男仔就唔怕...
我對喪屍e d片冇咩感覺..但係其他鬼片..驚到乜咁..
寶寶對鬼片冇感覺..但對喪屍..驚到..
我就同佢相反...哈~~
睇到d片d血係到bi~~
嘩....
=3=
幾好睇...
大家得閒都租黎睇...
之後冇啦...
放學去m記{流浪}=3=
哈~~

發表時間:2007-10-30 09:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


boy608040
暱稱: CHING♥BABY
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 209
今日人氣: 3
累積人氣: 9396