- CHING♥BABY.
2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


唉..冇聊~~ 分類: 未分類

琴日同死海一齊留堂...
仲打左一陣排球...之後個女仔...攞走左個排球返班房..
冇得打..
走人..
去左ok店食雪糕...
我入到去..應得個收銀員..
佢整雪糕特別大支..
我就話有口福囉~~
呵呵~~@@
keke~
佢整左之後..
爆大支..
食左成3個字到..
= =''
唉..~~~~~~
之後就返屋企打機啦~~
冇食到飯..

發表時間:2007-10-30 10:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


boy608040
暱稱: CHING♥BABY
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 209
今日人氣: 0
累積人氣: 9384