2007 年 10 月 19 日 星期五  |
正呀!!大光2b班10月份生日會=]  |
分類: 未分類 |
琴日放學做左一個開心既生日會~~^^
一到放學就我做代表全班睇左d野= =''
佢地就去排隊..keke~~
.....
放左黎之後..
生日會就開始左啦~~~~~~
生日既人有...姐姐..張楚楓..王浩賢..
咁首先玩遊戲啦~~
第一個遊戲就係要d棋黎鬧邊個最高...
3盤2勝~~
我地女子組wim左~~
^^
咁玩第2個game la~
就係"大風吹"...
好玩...xdddd
因為女方少人...
所以又wim左~~
唔係...係wim得最多先岩~~
唔唔~~
.........
第3個game玩"砰..彭..嘩"
哈~~好笑又好玩....
笑到肥仔面都紅埋~~
我都比佢整到笑左~~
哈~~
玩完之後...
有左包野食~~
哈~~~
咁就食野啦~~
開薯片食~~> <
講到食我就最開心架啦~~kaka~~
有2個令令蛋糕食...^^
咁(色)燈啦~~
一齊唱生日歌...
許願啦~~
吹立燭~~
影相相...
好多相哇~~ @v@
食蛋糕...蛋糕我黎啦~~>3<
嘩~~超有口福哇~~-0-呼~
勁好食呀*v*
壽司哇- -+(丁~~)
心_心
好快就攞左件三文魚啦~~哈哈哈哈哈哈哈哈..
+多左d"哇山b"tim-0-
bi左d眼水出黎...= =''
> <
哇哇哇> <
.....
食完之後....
有d人就要走啦~~
....整返d蛋糕...
我又幫手食左一舊...
汁野~~
幫手汁~~
汁完之後...
有朱古力食^^
哥哥比左成炸我~~
keke~~
@@
咁就去紅場打波啦~~
勁好玩呀~~
我fd子又黎左..
多人...好打d
> <
呀哥又黎左~~
打到11點~~
走人..
睇下隻手...黑晒= =''
核突...
-3-
咁返屋企啦~~
沖涼..
訓左今日就打日記啦~~
留cm啦=]
*相..係相簿入面*
|
| 發表時間:2007-10-19 11:51 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | ... | 166 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|