2007 年 10 月 12 日 星期五  |
| 好悶的一天呀 |
分類: 未分類 |
好悶的一天呀....
....我今日6點起身叫人起身....= =
勁眼訓.....之後再訓過...
唔願起身....
又比呀嫲嘈...
唉...
到視覺藝術堂...
畫名戈d卡...

哈~~我架~~
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
到音樂堂...
去音樂室上啦~~
唱歌歌~~=0=~~
咁整係得蘇小姐唱....
佢扮男仔聲...
哈~~
咩事呀....
全班係到笑....
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
上到校車~~
寶寶就同佢老公傾電話啦~~
我地就玩啦~~
肥仔又係到傻笑= =
xdddddddddddd
全車係到笑....
嘈到寶寶佢地...
寶寶就同佢老公講話我地傻笑= =''
我都唔想架~~
e d野忍唔到架= =''
xddd哈~~
咁落車就去ok買雪糕~~
好味~~
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
返到家...
玩勁舞...
識到個住上水既~~@@
呵呵~~
搞笑既係~~
玩情女..
個女仔同同佢一齊玩情女既男仔住係同一個地方
而我同同我玩既男仔住同一個地方~~
勁呀...xdd
好有緣~~
|
| 發表時間:2007-10-12 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 166 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|