2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| 16歲生日... |
分類: 未分類 |
今日係我既生日...
如何...?普普通通...!!!
今日好早返到學校...坐左好耐下...
上堂...pe堂跑2個圈...傻左...冇諗過自己可以撐全程...!!!
之後等齊人跑完...自由活動...悶爆= =
係到打排球...冇打咁耐...都仲識打...
之後d堂開始又悶...= ="
電腦係到聽同抄...我地係到玩game...
講完晒仲有4個字...係到做施政報告份野...做完交埋...!!!
放學...f.2係到射波比賽= ="(冇得打波...)
5點鐘走人...
今日就咁冇冇聊聊就過左...!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
| 發表時間:2007-10-18 11:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 17 日 星期三  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2007-10-17 08:24 PM |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|