2007 年 10 月 12 日 星期五  |
| 2007-10-12 |
分類: 未分類 |
...掉了位...
今日d堂又係咁鬼悶...
得堂電腦free d...
最悶都係英文and數學...
朝早上上下堂落雨...一路落...lunch冇波打...
放學...烹飪班去聽野...壞消息= ="
得我同孫妹.晧智哥...3個boy=="(後悔ing)
聽完之後落左去打波...打左陣咁俾人趕啦=="
5點半閃人...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
日子一天又一天地過...
時間停不下來...
更留不住每一刻...
珍惜這一刻...!!!
|
| 發表時間:2007-10-12 07:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| 悶呀... |
分類: 未分類 |
返學悶呀=="
今日好鬼涼...好大風=="
今日上d堂堂堂都咁悶...
英文宜家唔係mrsyeung教...唔多慣...又悶...
maths miss冇返...又用左梨做中文速讀...想我死出聲嗎...
跟住人文堂係到溫書...溫完之後小測=="(10分鐘...做唔鬼晒...)
真係愈來愈覺得代課個miss廢...!!!
放學係學校打左陣波...之後去左橫州打...!!!
6點到走人...!!!
返到沖涼...食飯...功課ing!!! |
| 發表時間:2007-10-09 08:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|